Продвижение smm

SMM (social media marketing) — один з інструментів інтернет-маркетингу. Суть SMM-залучення клієнтів із соціальних мереж. За статистикою Marketing Sherpa, 95% людей від 18 до 34 років найзручніше стежити за брендом і взаємодіяти з ним саме через соцмережі. З цим і пов’язаний великий попит на SMM-фахівців: майже кожна компанія веде соцмережі. Для багатьох брендів це єдиний канал просування в Інтернеті. У нас найкраще продвижение smm.

SMM підходить всім: B2B-компаніям, інтернет-магазинам, сфері послуг та медіа. Що стосується SMM
Для чого потрібні соцмережі:

Генерують і просувають контент. Це можуть бути статті з блогу, новини зі сфери компанії, Відео для Youtube або анонси нових товарів в Instagram.
Реагують на інфоприводи. Компанії часто висловлюють свою думку на рахунок важливих подій у своїй сфері бізнесу або беруть участь у флешмобах.
Запускають рекламні оголошення. Для цього потрібно правильно вибрати аудиторію, налаштувати рекламу і розрахувати бюджет. Іноді для цих цілей наймають окремого фахівця-таргетолога.
Стежать за ефективністю і рахують гроші. Без правильної аналітики не зрозуміло, чи окупається внесок компанії в соцмережі.
Для просування компанії не завжди використовують суперпопулярні соцмережі на кшталт Instagram або Facebook. Часто SMM-фахівець вибирає більш нішеві майданчики, де з більшою ймовірністю можна знайти цільову аудиторію. Ось список соцмереж, на яких бренди просувають свої продукти:

Facebook.
Instagram.
Youtube.
Twitter.
«ВКонтакте».
«Однокласник».
«Мій світ».
LinkedIn. Ділова і професійна соцмережа.
Pinterest. Платформа для публікації та обміну зображеннями.
Discord. Майданчик для спілкування геймерів.
Reddit. Соцмережа з упором на новини.
SoundCloud. Для музикантів і діджеїв.

kolibrius

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Наверх